Mama

Köszönöm, hogy megszültél, hogy felneveltél, hogy vigyáztad lépteiem és még mindig figyelsz rám, ... úgy szeretném meghálálni.......

Versek, Idézetek

Ajánló

Képek

Reklám

Utolsó kommentek

Archívum

Donászy Magda - Nagyanyónak

2008.05.04. 05:02 - welltina

Címkék: vers anyák napja donászy magda nagyanyónak


Donászy Magda: Nagyanyónak



Édes-kedves Nagyanyókám!

Anyák napja van ma!

Olyan jó, hogy anyukámnak

is van édesanyja.


Reggel mikor felébredtem

az jutott eszembe,

anyák napján legyen virág

mind a két kezembe.


Egyik csokrot neked szedtem,

odakünn a réten,

Te is sokat fáradoztál

évek óta értem.


Kimostad a ruhácskámat,

fésülted a hajamat,

jóságodat felsorolni

kevés lenne ez a nap.


Köszönöm, hogy olyan sokat

fáradoztál értem,

és hogy az én jó anyámat

felnevelted nékem.



A bejegyzés trackback címe:

https://anyaknapja.blog.hu/api/trackback/id/tr40443202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pappné Kelemen Erika 2017.05.07. 00:55:30

Gyönyörű ez a vers,minden évben el mondja az unokám.Köszönöm.


süti beállítások módosítása