Mama

Köszönöm, hogy megszültél, hogy felneveltél, hogy vigyáztad lépteiem és még mindig figyelsz rám, ... úgy szeretném meghálálni.......

Versek, Idézetek

Ajánló

Képek

Reklám

Utolsó kommentek

Archívum

Bródy János - Mama, kérlek

2008.04.26. 18:43 - welltina

Címkék: videó bródy jános mama kérlek






Bródy János : Mama, kérlek

 

Mama, kérlek, meséld el nekem
Hogy milyen volt az élet nélkülem
Gondoltál rám, mikor azt tervezted el
Hogy mi lesz majd, ha nagy leszel

Mama, kérlek, meséld el nekem
Hogy hogyan kezdődött az életem
Véletlen volt, vagy gondoltál reám
Azon az édes éjszakán

Hisz jól tudod, nem kértelek
Nem kértem tőled az életet
S még mielőtt majd egyszer meghalok
Még tudnom kell, miért vagyok

Mama, kérlek, meséld el nekem
Hogy milyen volt az első szerelem
Érezted azt, mikor Téged elhagyott
Milyen jó, hogy én még nem vagyok.

Mama, kérlek, azt mondd meg nekem
Akartad-e azt, hogy így legyen
Én azt hiszem, hogy véletlen csupán
Hogy éppen ő az én apám

Hisz jól tudod, nem kértelek
Nem kértem tőled az életet
S még mielőtt majd egyszer meghalok
Még tudnom kell, miért vagyok

Mama látod zavarban vagyok
Most megint egész másra gondolok
Lesz majd talán, igen lesz majd valaki
És tőlem is ezt kérdezi
Mit mondjak én majd őneki
Mit mondjak én


Forrás: zeneszöveg.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaknapja.blog.hu/api/trackback/id/tr90443426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása